DAJ MI CZAS...
Jako Liceum Montessori oferujemy wykształcenie
wyższe, natomiast Szkoła Podstawowa oferuje w szczególności
wiele korzyści. Obejmuje ona:uczenie wiele ważnych umiejętności akademickich;
w nasz własny program nauczania uczeń jest zaangażowany;wspiera umiejętności społeczne;promują niezależność
i samowystarczalność;uczy dzieci ważnych umiejętności praktycznych i cech charakterystycznych. Nasz szkoła posiada etykę pracy
i dobrze motywuje do nauki. Warto jednak zauważyć, że szkoła różni się interpretacją filozofii i metody nauczania Montessori.
w nasz własny program nauczania uczeń jest zaangażowany;wspiera umiejętności społeczne;promują niezależność
i samowystarczalność;uczy dzieci ważnych umiejętności praktycznych i cech charakterystycznych. Nasz szkoła posiada etykę pracy
i dobrze motywuje do nauki. Warto jednak zauważyć, że szkoła różni się interpretacją filozofii i metody nauczania Montessori.
W większości przypadków dzieci pracują samodzielnie lub w małych grupach
w różnych projektach. Projekty te mogą mieć różne tematy, a często są interdyscyplinarne. Podczas pracy
w grupach, starsze dzieci mogą uczyć, mentorować i modelować odpowiednie zachowanie młodszym dzieciom. Może to być skuteczny sposób, aby dzieci mogły się uczyć i wzmocnić swoją wiedzę (zarówno starsze, jak i młodsze dzieci).
Szkoła, tak jak i oddział
przedszkolny , skupia się na konkretnym kształceniu. Dzieci
pracują z wieloma konkretnymi materiałami, aby nauczyć się umiejętności i
pojęć. Wykonują
również wiele praktyczne ćwiczenia potrzebne w życiu codziennym. W wyższych
latach dzieci zaczynają doskonalić swoje rozumowanie i rozwiązywanie problemów. Uczniowie szkoły Montessori mają
wiele swobody wyboru swojego programu
nauczania i pracy we własnym tempie wg Podstawy Programowej. Większość
klas ma trzygodzinny, nieprzerwany okres pracy. W tym
okresie mogą pracować nad wybranymi zadaniami, bez zakłóceń. To jest nasz znak jakości edukacji
i ranking zdawalności egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w realizacji klas
dwujęzycznych w sekcji polsko-angielskiej od 2008 roku.